Itse tekemiäni koruja muistoksi minulle ja inspiraatioksi katselijalle.

sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Ranteeseen koristuksia

Tälläviikolla sain yhtenä iltana aikaiseksi kolme rannekorua. Kaksi hyvin samanlaista hieman vahingossa ja yhden hyvin värikkään sirunauhasta, joka on lojunut laatikossa pikkupussissaan jo monta kuukautta. Nyt ensimmäistä kertaa otin sen ulos pussista ja samantien ihanan kirjavat turmaliinisirut alkoivat supista minulle.


Ensin esittelen samanlaiset korut. Tajusin ettei minulla ole yhtään isoja rannekoruja, joten kaivoin laatikostani isoimmat kivimöllykät ja pyörittelin niitä sormissani. Syntyi tälläiset hyvin simppelit rannekorut, joissa yhdistävinä tekijöinä iiiiihanat viistehiotut serpentiinipallot ja viistehiotut eri muotoiset vuorikristallinugetit. Ensimmäiseen laitoin lisäksi joukkoon 10 mm viistehiottuja onyxeja.
Toiseen tuli savukvartsinugetteja.

Tein nuo hyvin myöhään yöllä ja vasta seuraavana aamuna virkeänä ja hyvin nukkuneena tajusin, että tulipas tehtyä kaksi samanlaista rannekorua. Noh, ainakin niitä voi käyttää samaan aikaan ranteessa, jos haluaa runsautta. : - )
Lisäksi syntyi turmaliinisiruista kolmirivinen rannekoru, jossa ripauksena balin välihelmiä. Värit ovat niin ihanat! Tilaisin turmaliini paaaaljon useammin, jos se ei olisi niin turkasen kallista.
Kesäaikaan siirryttiin! Vaikka täällä on pyryttänyt ankara lumisade jo muutaman päivän, olen toiveikas sen kesän tulon suhteen. :-)
Korumateriaalit kyllä juttelevat minulle kovasti, toivottavasti saisin taas laitettua tänne jotain uutta tulevalla viikolla.
~Anniina~

Ei kommentteja: