Itse tekemiäni koruja muistoksi minulle ja inspiraatioksi katselijalle.

sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Viikonlopun päivitys nro 2

Eilen illalla telkkaria katsellessa näpersin kolme paria korviksia. Tänään siis tein kaksi päivitystä, joten selaamalla alemmas näet myös uusia kaulakoruja sekä rannekorun.

Ensimmäinen Helmiliinan ihanat serpentiinipallot ja ystävänpäivän SHY:ltä saamani pulleat savukvartsilehdet, joita luulin hilloavani monta vuotta, mutta en voinut vastustaa kiusausta käyttää ne näin.
Toisessa parissa on hieman blingiä. Viistehiotut vuorikristallit ja savukvartsibrioletit kimaltelevat kilpaa keskenään. Tämä korvakorumalli on myös sellainen, johon olen törmännyt useissa blogeissa enkä kyllä osaa nimetä, että missä sen olen nähnyt ensimmäisenä. Tästä kuvasta kimallus näkyy paremmin.Nämä ihastuttavat laatat olen saanut Satuhelmen kiitospussissa. Olen hillonnut niitä pitkään, sillä väri ja kuviointi ovat miellyttäneet minua. Olen jostain syystä aina miettinyt miten saisin sisällytettyä ne samaan rannekoruun ja eilen illalla tajusin, että nehän ovat kuin tehtyjä korvakoruiksi. Ei muuta kuin balihopeaa pariksi ja pääsiäisen SHY:ltä saamat korvakorukoukut mukaan, niin korviset ovat valmiit. Nämä ehdottomasti jäävät minulle! :)
Viimeiseksi kuningasketjun palaset ja kivirondelleja, samaa materiaalia kuin edellisen parin korukivet. Minusta tuntuu, että patinoida nämä vielä. Sitten, kun esittelen tämän tuloksen, lupaan kaivaa myös laskujeni joukosta selville, että mikä tämä kivi olikaan nimeltään.

Ilmat sen kun kirkastuvat ja lämpenevät, oma mieli sitä mukaa myös! Kohta täällä onkin taas vappu. Pitäkää hauskaa!
~Anniina~

Ei kommentteja: